133 days after

Hello guys! Här kommer mitt inlägg om förra söndagen (jag vet att både Malin och Johanna redan har sina inlägg uppe... Jag är bara lite långsam, okej!).

Söndagen började med att jag vaknade upp i ett väldigt rosa rum (Johannas värdbarns rum) flera timmar innan någon annan vaknade. Utan telefon var jag ju också så jag var väldigt glad att min fina mamma hade skickat en Elle från Sverige, som jag självklart hade med mig. Efter att ha läst i ungefär en och en halv timme gick jag vidare till att göra lite impro-yoga. För ja, jag har tydligen blivit en sån där person som gör yoga tidigt på en söndagmorgon, sorry.
Efter ett tag vaknade i alla fall de andra, och vi begav oss så småningom, med Johanna bakom ratten, bort till Muswell Hill. Jag pratade faktiskt med en familj därifrån så det va spännande att se var jag skulle ha kunnat hamna.
Vi hade i alla fall frulle på Costa, och massa prat om allt möjligt, från småstadsliv till gymnasiet och scouterna. Väldigt trevligt, som alltid med dessa tjejer. Så småningom kom även Malin, och efter lite picknick-shoppande åkte vi tillbaka, lämnade Maja vid tågstationen och drog upp till Alexandra Palace.

Jag fick ju major flashbacks av att vara där asså, det va ju liksom där vi (as in Vendela+Alva) hängde mest den första gången jag va in London. Känns väldigt konstigt att komma tillbaka nu, när jag inte är riktigt lika grön när det gäller denna stad. Det var ju lika vackert denna gång. Skylinen var lika underbar.

Okej men här får ni i alla fall en hel massa bilder. Jag har inte så mycket att säga om dom direkt, de talar ju lite för sig själva.

Vi satte oss i gräset och åt våra bär och vår choklad. Vi rullade ner för lite backar. Vi pratade om viktiga saker (kanske, jag kommer faktiskt inte ihåg). Vi hade helt enkelt en sjukt trevlig dag.









Okej jag vet att jag sa att jag va klar med pratet, men jag måste ju få kommentera på hur otroligt gulliga dom här två är! Jag menar titta bara, man vill ju bara nypa dom i kinderna. Eller något annat som tanter gör, typ ge dom riktigt hårda karameller. Jag vet inte ens längre, jag måste verkligen sova. Puss på er!

PS. jag ska verkligen försöka få upp ett inlägg med typ månadens bästa delar eller nåt. Tänk typ en "monthly favorites" fast inte bara typ smink (fast lite smink). Lite musik, lite film, lite sånt liksom.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Instagram

Twitter Updates

Om mig

Mitt foto
Tjej från Stockholm som jobbar som au pair utanför London. Jag tar hand om två gulliga barn, K som är 4 år och B som är 6 år.