105 days after

Kolla, nu är jag ju typ ikapp med mina inlägg! Ligger ju bara en vecka efter nu!
Jag vill bara säga redan nu att alla bilder i detta inlägg är tagna från andra bloggar. Anledningen till detta är 1. Glömde min kamera, och 2. Va för lat för att ta bilder med min telefon (om man inte räknar mina suddiga matbilder, och det borde vi verkligen inte göra).

Förra lördagen var en dag av blandade känslor. Vädret speglade detta väldigt bra, solen gick in och ut från bakom molnen och telefonen varnade om åska och blixtar hela dagen (men inget oväder kom). Vi hade bestämt oss för att säga hejdå till Linnea (en sjukt cool och rolig och typ all around awesome tjej), som skulle åka hem dagen därpå, med en picknick i Hyde Park.
Alla 13 av oss, var av ungefär 10 va blonda, satte oss på blandade tygstycken, pratade, skattade och åt massa mat!

(foto: Malin)
 (foto: Frida)

Efter ett tag var det någon sjukt smart person (jag) som tog fram en frisbee.

 (foto: Frida )
 (foto: Frida)
(foto: Malin, fast jag tror att det va Lisa som tog bilden eftersom Malin liksom är med på bilden)

Efter picknick och mys i parken splittrades vår lilla grupp, så efter att alla som skulle gå hade sagt sina sista hejdån till Linnea så var gruppen down to seven.
Vi sju gick vidare till nandos för lite mer mat. När vi väl var klara där (det tog lite tid för vi hade mycket viktigt att prata om) så var det dags för Linnea att åka hem. Vilket var tråkigt av många anledningar, inte bara för att det alltid är tråkigt när någon åker, utan också för att det känns så dumt att jag inte hängde mer med henne innan hon åkte. Men snart kommer det ju en ny tjej som vi kan lära känna! 

Den resterande gruppen gick ner mot Leicester och Odeon där vi (äntligen) såg Insurgent. Jag läste boken för över ett år sen och hade glömt allt så jag är ju inte säker på hur mycket som hade ändrats men jag tyckte om den! Men jag gillar ju hela "dystopisk YA med kvinnlig protagonist"-grejen så det kanske inte är så konsigt... 

Efter bion var det dags för lite Häagen Dazs och sen hemgång. 

(foto: Malin) 

Over all, en sjukt trevlig dag, med mycket trevligt sällskap. Slår definitivt denna dag (dagen jag skriver på asså, jag har ingen aning om vad jag gör på söndag), eftersom jag mest bara har strykt massa kläder och sedan lagt mig på golvet i fosterställning pga mensvärk.. YAY! 

Puss på er! 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Instagram

Twitter Updates

Om mig

Mitt foto
Tjej från Stockholm som jobbar som au pair utanför London. Jag tar hand om två gulliga barn, K som är 4 år och B som är 6 år.