115 days after

Hola! Nu fan ska jag vara snabb! Helgens bilder uppe redan på onsdagen, WHAT!? I know, helt jävla galet! Men nu fan!

Än en gång en bra helg med fina vänner. Denna gång blev det en utflykt till Richmond Park med Malin (för vi hänger liksom inte så ofta annars... ) Matilda och Frida.

Parken var underbar, det är så sjukt coolt att det finns en så sjukt stor park precis utanför centrala London.

Jag tänker att jag helt enkelt bara ska låta bilderna (alla typ 40 st) tala för sig själva. Gör er redo på blomsterbomb!


















 
(Ville tydligen inte ha mer än min arm i fokus men jag tyckte den va ganska söt ändå.)











(Malin ser alltid så gullig ut, och jag ser bara dum ut.)




När vi var klara med parken och blommorna åkte vi vidare mot Richmond och Nandos. Bra som alltid, det är ju aldrig fel med Nandos liksom.

Efter att min "lilla" foodbaby hade börjat sjunka undan lite gick vi vidare till Hummingbird bakery och köpte med oss lite cupcakes som vi sedan åt nere vid floden.





(Squad goals eller nåt, dom ser ju sjukt gulliga ut i alla fall.)


Jag vet ju att jag säger det hela tiden men herregud va vacker denna staden är. Det slår mig varje gång hur underbart underbar den här staden som jag råkade hamna i är. #blessed

Aja, puss på er!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Instagram

Twitter Updates

Om mig

Mitt foto
Tjej från Stockholm som jobbar som au pair utanför London. Jag tar hand om två gulliga barn, K som är 4 år och B som är 6 år.