6 days before

Sex dagar asså! SEX!!!! Det är helt galet, om en vecka kommer jag vakna upp i ett annat land, i ett främmande hus. Jag kommer gå upp och äta frukost med en annan familj!
Jag är inte orolig över att inte trivas, jag tror verkligen att jag kommer ha sjukt roligt och så. Men det är ju svårt att riktigt föreställa sig hur det kommer vara liksom. 

Min väska börjar bli full nu i alla fall. Jag är i princip klar med packningen nu, har mest bara en hel del smink kvar. Och lite presenter till min värdfamilj. (Jag tänker att jag gör ett separat inlägg om mina presenter.)
Resten av packningen går sådär dock, har fortfarande massa saker som mycket väl skulle kunnat ligga fint i flyttlådor redan nu men som istället ligger utspridda i hela rummet. Men det är okej, hela torsdagen ska spenderas i lådor (och kanske lite tårar) så det ska nog funka!

Nej nu måste jag tillbaka till romerska kejsare och Glee!

A x


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Instagram

Twitter Updates

Om mig

Mitt foto
Tjej från Stockholm som jobbar som au pair utanför London. Jag tar hand om två gulliga barn, K som är 4 år och B som är 6 år.