58 days after

Hej hej! Här kommer inlägget som ni alla har väntat på (Eller det kanske bara är Sara som har väntat... Men whatever) 
Här är i alla fall mina bilder från lördagen och Borough market. WOW So cool, right. 

Jag mötte en lite smått bakis Sara vid lunchtid. Och sen gick vi runt marknaden ett tag. Asså åh vilken underbar marknad! Allt var så fint och allt luktade gott. Vi (Sara) köpte lite ost, lite fudge (igen Sara) och lite macarons (denna gången var det faktiskt jag, men inga bilder).  








Efter marknaden gick vi vidare längs southbank och satte oss i solen för lite snacks och foton. Kolla va söt hon är!



Southbank är officiellt min bästa del av London. Eller i alla fall Top 10... Alla delar är nog mina bästa. 


Jag tyckte tydligen också att det va kul att ta massa bilder på Ben. Men det är okej, jag har bara varit här i två månader!






Här försökte vi ta en bild med oss båda framför Bennisen... Det gick sådär kan man säga. Med all vind och allt hår, och sen hela problemet med att få in Ben i själva bilden.  Men you know, man ska inte klaga!




Men asså kolla på henne! Så gullig ju!




Puss puss på er!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Instagram

Twitter Updates

Om mig

Mitt foto
Tjej från Stockholm som jobbar som au pair utanför London. Jag tar hand om två gulliga barn, K som är 4 år och B som är 6 år.