131 days after

Hej hej! Jag ska försöka komma in i det här inlägget fortare idag, ska inte babbla på massa! Jag har en en gång lovat mig själv att jag får en kaka för varje inlägg jag skriver så jag borde lyckas schemalägga ett par (i alla fall två) inlägg. Wow, vad många gånger jag sa inlägg. Nu har jag babblat igen! Åh vafan!

Här kommer i alla fall ett litet inlägg om förra veckans häng med Laura, Yulia, Megan och Sanne!
Vi får börja med den väldigt mysiga picknicken de första tre. Megan är tillbaka i England för ett litet tag och då behövde vi ju verkligen fixa ihop en liten get togehter!

Så vi möttes i parken av Yulia och hennes sjukt gulliga hund, Daisy. Väl där åt vi lite mat och pratade om alla äventyr som vi hade missat under veckan (mest bara alla konstiga saker som Lauras familj hade gjort). Det va väldigt mysigt att få höra allt om Megans äventyr i Frankrike.




 Sen kom lördagen och lilla gängets sista häng med Laura innan hon åker ut i Europa och sen hem till Kanada. Vi bytte ut Megan mot Sanne (Lauras kompis från Nederländerna) och drog oss mot O2 arena och Emirates air line. Sen hängde vi uppe i luften (90 meter upp i luften för att vara lite mer specifik), kollade på lite utsikt (mest Canary Wharf) och så tog vi en hel del bilder såklart!









Och sen tog vi DLRen sjukt långt ut (kommer inte ihåg vad stället hette, något med arsenal tror jag), och hamnade sen på en båt in tillbaka till stan. 





Kolla va fint London är, även (eller kanske speciellt) på avstånd. Allt va så grått den här dagen vilket nästan är bättre, jag gillar nog det stereotypa, gråa, regniga London mer än glada, soliga London. Fast jag gillar ju den sidan också... Jag gillar helt enkelt alltid London.

Efter en väldigt turistig dag med fina vänner så va det dags att dra sig upp mot Svenska Kyrkan för det var ju nämligen dags för EUROVISION! Äntligen var det dags att heja på Måns!


Jag hade den stora turen att inte behöva åka hela vägen hem, för jag fick nämligen hänga med Johanna och Maja hem till Alexandra Palace (hon bor inte i själva palatset, hon bor bara väldigt nära). När vi hade tagit oss hem och satt på SVT play så var det klart, Måns hade vunnit! SVERIGE VANNNNNN!!! Längtar såå efter nästa års Eurovision, hoppas vi får ha den i Stockholm den här gången. 

Okej puss på er nu, jag måste skriva (minst) ett till inlägg innan jag får sova. 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Instagram

Twitter Updates

Om mig

Mitt foto
Tjej från Stockholm som jobbar som au pair utanför London. Jag tar hand om två gulliga barn, K som är 4 år och B som är 6 år.