50 days after

Hej hej. Denna vecka tänkte jag att jag skulle få upp helgens bilder redan på måndagen. Helt galet, I KNOW. Ni behöver ju inte vänja er, det kommer troligen inte hända igen.

Helgen var jättetrevlig! Eller lördagen var det i alla fall, söndagen spenderades mest i sängen.
Jag träffade massa massa tjejer i Notting Hill, och sen gick vi, alla fjorton av oss, upp mot Portobello road och marknaden.

Vi gick längs Portobello och sen upp mot floden.Vi hittade dörren från Notting Hill-filmen. Vi hamnade i slutändan nere i Hyde Park. Vi satte oss i solen och åt lite och pratade en hel del. Allt var så vackert, vädret var underbart och allt var pretty much perfekt. Jag önskar jag orkade skriva ner allt, men jag är lat så jag får helt enkelt låta bilderna tala för sig själva.

(En liten sak innan vi börjar bara, jag gick igenom alla bilder och såg att jag tydligen bara tog bilder på Malin. Jag hade andra också, men av någon anledning så va Malin med på nästan alla bra bilder. Så jag hoppas ni är redo för ca 30 bilder på Malin! )




























(Jag räknade nu, och det var faktiskt bara 9 bilder på Malin.)

Sjukt bra dag, och den avslutades med mello och ballerina! 

Puss på er alla! 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Instagram

Twitter Updates

Om mig

Mitt foto
Tjej från Stockholm som jobbar som au pair utanför London. Jag tar hand om två gulliga barn, K som är 4 år och B som är 6 år.