181 days after

Hej hej! Jag tänkte bara lägga upp ett litet snabbt inlägg för att liksom kommentera på att jag idag firar 6 månader i England.
Det har varit helt underbara månader. Jag tror inte att jag någonsin har gjort så mycket och samtidigt gjort så lite. Jag har definitivt aldrig gått så mycket som jag har gjort sen jag kom hit, pga wow, vad vi går hela tiden! Jag har heller aldrig tagit så många bilder, eller träffat så många sjukt coola människor. Coola tjejer som alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta. Jag har fått ett nytt hem och en ny familj. Jag har fått uppleva saker som jag inte ens riktigt kunde föreställa mig för bara ett år sen.
Visst har det varit tufft ibland. Jobbigt att vara borta från familjen, och allt annat fint som Sverige har att erbjuda. Jobbigt att inte ha mamma där när man är sjuk eller att ha sina vänner där när man bara vill gå någon att gråta på.
Men jag har liksom skaffat mig ett nytt skyddsnät här, nya vänner jag kan lita på, vars axlar jag kan gråta på.
Detta halvår har verkligen varit det bästa halvåret någonsin, och jag längtar verkligen efter att få se vad de sista fem månaderna har att ge.

Puss på er. Jag ska försöka få upp massa andra inlägg. Kanske på bussen imorgon... Kanske inte.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Instagram

Twitter Updates

Om mig

Mitt foto
Tjej från Stockholm som jobbar som au pair utanför London. Jag tar hand om två gulliga barn, K som är 4 år och B som är 6 år.