175 days after

Hej hej! Här kommer ett snabbt och kortfattat inlägg med lite bilder från förra helgen.

Förra helgen var i alla fall Lisas sista helg, och detta skulle ju såklart "firas" (wow, verkligen fel ord) med picknick i fina Holland Park. Jag mötte Frida vid stationen och vi drog till parken. EFter att ha gått runt och letat efter Malin och Lisa att tag ("Vi är vid blommorna" "Ja men det är ju vi också!"... Ungefär så gick samtalen.) så hittade vi tillslut varandra. Vi gick igenom Kyoto Gardens och tog massa massa foton och satte oss sen för att äta lite smått och gått. Efter ett tag kom även Josefine och det lektes lite med frisbeen.

(Jag kan ju bara nämna att i skrivande läge så har jag nyss sagt hej då till Malin för sista gången på fyra månader (wow... fyra månader!) så det kan hända att jag är lite emo.)



Frida hittade några som hade ballonger med hennes nya ålder.

Hon fick till och med ta bild med den andra nyblivna 22åringen.


Man I'm gonna miss that butt.

Lisa fångade vindruvor och såg ut som en jävla VS-modell.

Malin tog bilder.

Frida fångade druvor och såg ut som en något desperat hund.


Kolla vilka gullisar!!!


Och dessa gullungar!!!!

Åh, det bästa med frisbees är  hur dumma folk ser ut. Här har ni den bästa (för mig i alla fall) bilden på Frida.

Och här är den bästa på Josefine.





Such grace.


Åh fina Lisa asså! Kommer sakna dig så! Man kan aldrig ha tråkigt när du är där! Som en liten, väldigt fit, sol som lyser upp hela London. 

Efter parken gick jag och Frida vidare till Westfield för att se Magic Mike XXL. Innan filmen åt vi supergoda burgare på Byron (Åh vad skulle jag inte ge för att ha en sån just nu asså....) och pratade om en blandning av dumma och viktiga saker. Filmen va bra, ingen story what-so-ever men mer halvnaken Channing å andra sidan så det blev liksom bra i slutändan. 

Puss på er! 


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Instagram

Twitter Updates

Om mig

Mitt foto
Tjej från Stockholm som jobbar som au pair utanför London. Jag tar hand om två gulliga barn, K som är 4 år och B som är 6 år.