38 days after

Okej så jag vet att jag sa att detta inlägg skulle vara upp i torsdags... Jag har än en gång ingen riktig anledning för att vara sen, jag hade redan lagt in alla bilder (det stora jobbet) och det var ju inte så att jag inte hade tid i torsdags att skriva denna korta lilla text, men men. Nu får ni i alla fall en liten bildbomb. Hela 19 bilder! 

Jag började dagen tidigt hemma (tidigt i mina ögon, alltså typ 9), packade min lilla väska med kameran och vantar, och drog mig sedan mot tåget och vidare till London. 
Jag mötte Malin och Lisa (båda från mello kvällen innan) och Sara och Maren vid St. Pauls katedralen vid lunch. Vi bestämde oss för att äta lite innan vi gick in i själva katedralen, så det blev lite nandoslunch (obviously). 
Katedralen var väldigt vacker, men vi fick inte ta foton eller gå fram till altaret (det senare för att det var söndag och därför var vissa delar avstängda för turister).

ĩ
Efter katedralen och nandos gick vi vidare mot Leicester square och Häagen-Dazs för "lite" efterrätt. Så mycket glass, så mycket gott. Jag valde våfflan med chokladglass (två sorter) och hallon, ett val jag var mycket nöjd med! 
Efter att ha tryckt i oss några kilo glass så gick vi vidare ner mot Trafalgar square. Jag tog massa turistiga bilder, alla dom som man liksom måste ta. Kändes bra att få dom ur vägen, nu är jag klar med turistandet!
Okej det blev lite mer turistande. Jag kunde ju inte bara gå förbi Ben och Westminister utan att ta en bild direkt!
Vi hade turen att gå över bron precis när solen höll på att gå ner, så jag fick en bra bild men en underbar photobomb av killen bakom Sara.


 All in all, sjukt bra dag. Längtar efter att få gå runt mer i London och lära känna staden mer!


Jag avslutar detta inlägg med en bild på Malin och en kille som ser sjukt tpl ut.

Puss på er!













0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Instagram

Twitter Updates

Om mig

Mitt foto
Tjej från Stockholm som jobbar som au pair utanför London. Jag tar hand om två gulliga barn, K som är 4 år och B som är 6 år.