19 days after

Hello y'allz!

Idag hade var jag inne i stan och fikade med Yulia, en rysk/fransk tjej. Vi gick till the bakehouse, ett litet gulligt fik (med restaurang på nedervåningen) som ligger bakom katedralen, men man måste gå in genom ett litet torg som är helt undangömt från vägen.
Fiket va sjukt mysigt, vi fick ett väldigt trevligt bord i hörnet med stora fönster. Jag åt soppa med bröd och en fläderdricka, och Yulia tog en morotskaka som såg gudomlig ut. Jag kunde inte hålla mig så jag tog en brownie som dessert också och OMG den var så sjukt god, helt perfekt!
Vi kommer definitivt hänga där igen, bästa stället hitintills.



Puss puss


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Instagram

Twitter Updates

Om mig

Mitt foto
Tjej från Stockholm som jobbar som au pair utanför London. Jag tar hand om två gulliga barn, K som är 4 år och B som är 6 år.